piątek, 16 września 2011

Sznycel.


"Radda-radda, radda-radda, radda- radda
 radda - radda, radda -radda, radda -radda."  
                                                                      -Sznycel.





















Mary testowała nową maszynę :) Filc - cienki - szyje bez problemu, a chyba jak na razie na tym zależało mi najbardziej.  Dla niezorientowanych, i zarzucających niekompetencję: Sznycel jest postacią z bajki, i SPECJALNIE jest uszyty krzywo, coby wyglądał jak narysowany :P

A że jest zwierzęciem kuchennym, zamieszkał i urzęduje w kuchni:




















W której również sypia, w śpiworku z kuchennej rękawicy znanej firmy na "K" :P



















(Widzicie te włosy na klacie? :P)

Mam nadzieję, że cały Cartoon Network nie wjedzie mi na chatę wraz z ABW za bezczelne skradnięcie wizerunku postaci :) Twórczość w razie czego została popełniona w ramach reklamy bajki :)

3 komentarze:

  1. o żesz go shnitzel :P

    kruca, jak ja nie w temacie jestem - obcykane w miarę mam tylko bajki na mini mini...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaj czekaj, do czasu - u mnie też mini mini było, a teraz to już CN mało, jakiś Disney XD dla pro-skate'ów jest na topie :P

    OdpowiedzUsuń